Shoutbox: [21:27] TimTim: Loved Domi as a person <3

Feedback / the genre 'Hardtek'

stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
haha inderdaad maar je heb tegenwoordig zoveel soorten muziek stromingen


tis gewoon een rauwe space lekkere beuk muziek

http://lsdb.nl/set/14371/Dj_Stiba_-_Home_TRIBUTE_TO_Max_Walder_and_Manu_Kenton_mixXz_07-04-2009.html
 :thumbsup2:  :thumbsup2:

voorbeeld van echte scuurmuziek  8-)
Wizz -
Lol, Hardtek is volgens mij gewoon een nietszeggende bullshit naam afgaande op 't feit dat ik er nog nooit van gehoord heb en de bovenstaande reacties die allemaal wat anders zeggen..

Mijn interpretatie:
French Tek (tegenwoordig ook wel Tekstyle genoemd) is wat Chicago Zone, Ronald V, Gave, Klap's, E-Max, Karl F, etc. over het algemeen maken (uitzonderingen daargelaten).
Hardtechno is wat Manu Kenton, Max Walder, Nicolas Clays, etc. voornamelijk voortbrengen.

Dan heb je nog Tekno, maar dat is weer een totaal andere scene/stijl en Schranz wat weer grenst aan Hardtechno. (French) Tek beschouw ik als een aanverwante van Jump.

Maar goed, het zijn zoveel hokjes en veel tracks hebben wel kenmerken van meer stijlen. Het is soms zo verwarrend dat veel bekende producers het er zelf niet eens meer op wagen om iets een genre op te plakken.
Pithune -
Shadow Interaction
On 07-04-2009 22:14:55, Wizz wrote:
Hardtechno is wat Manu Kenton, Max Walder, Nicolas Clays, etc. voornamelijk voortbrengen.

 :yes:

franse (hard-) techno
Spikey -
pwwt!
On 07-04-2009 22:14:55, Wizz wrote:

Lol, Hardtek is volgens mij gewoon een nietszeggende bullshit naam afgaande op 't feit dat ik er nog nooit van gehoord heb en de bovenstaande reacties die allemaal wat anders zeggen..

Mijn interpretatie:
French Tek (tegenwoordig ook wel Tekstyle genoemd) is wat Chicago Zone, Ronald V, Gave, Klap's, E-Max, Karl F, etc. over het algemeen maken (uitzonderingen daargelaten).
Hardtechno is wat Manu Kenton, Max Walder, Nicolas Clays, etc. voornamelijk voortbrengen.

Dan heb je nog Tekno, maar dat is weer een totaal andere scene/stijl en Schranz wat weer grenst aan Hardtechno. (French) Tek beschouw ik als een aanverwante van Jump.

Maar goed, het zijn zoveel hokjes en veel tracks hebben wel kenmerken van meer stijlen. Het is soms zo verwarrend dat veel bekende producers het er zelf niet eens meer op wagen om iets een genre op te plakken.


Zucht, hardtek staat verre weg van jump.
Zoek anders hardtek op youtube en luister wat muziekjes...
Bierman -
On 07-04-2009 22:14:55, Wizz wrote:

Lol, Hardtek is volgens mij gewoon een nietszeggende bullshit naam afgaande op 't feit dat ik er nog nooit van gehoord heb en de bovenstaande reacties die allemaal wat anders zeggen..



 :')

Wat voor debiel ben je dan.  :clown:
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
On 08-04-2009 09:49:51, Bierman wrote:

On 07-04-2009 22:14:55, Wizz wrote:

Lol, Hardtek is volgens mij gewoon een nietszeggende bullshit naam afgaande op 't feit dat ik er nog nooit van gehoord heb en de bovenstaande reacties die allemaal wat anders zeggen..



 :')

Wat voor debiel ben je dan.  :clown:


 :thumbsup2:
natedivine -
Navigating the complexities of immigration law requires skilled legal representation. At Law Office of Olena Manilich, their team of Immigration Lawyer is dedicated to providing comprehensive legal support to clients facing immigration challenges.